مرجع آموزش های گرافی ایران

ساخت وبلاگ

Adobe Premiere Pro استاندارد طلایی برای نرم افزار ویرایش فیلم است. متخصصان صنعت و کاربران خانگی به طور یکسان با توانایی آن در وارد کردن تقریباً هر فایل صوتی و تصویری ، ابزارهای بصری برای ویرایش ، تصحیح رنگ ، ویرایش صدا و افزودن عناوین و تصاویر متحرک را به کاربران سوگند می دهند. Premiere Pro همچنین با سایر برنامه های قدرتمند Adobe Creative Cloud مانند Photoshop و After Effects به طور یکپارچه ادغام می شود و به کاربران امکان کنترل گسترده تری بر دارایی های ویدئویی خود را می دهد.

مرجع آموزش های گرافی ایران...
ما را در سایت مرجع آموزش های گرافی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجید irantuts بازدید : 179 تاريخ : جمعه 9 آبان 1399 ساعت: 3:25

محیط زیست و در سن 6 سالگی مشغول ساخت فیلم های انیمیشن بود ، با راهنمایی پدرش ، بهیمسین ، که پیشگام انیمیشن هند است (Ek Chidiya Anek Chidiyan را به خاطر می آورید؟) او تحصیلات رسمی در زمینه ساخت انیمیشن و فیلم دارد (1991 - 1994 ) از کالج مشهور شریدان ، کانادا.

کریت برای فیلم های کوتاه خود پنج جایزه ملی رئیس جمهور ، سه جایزه بین المللی و یک مجموعه 20 جایزه را از آن خود کرده است. او خالق و کارگردان مجموعه برنده جایزه "ماجراهای چوتا بیربال" (2002) است که برای اولین بار در شبکه کارتون به نمایش درآمد و اولین شخصیت انیمیشن هند بود که از این کانال مجوز گرفت. وی همچنین کارگردان اولین فیلم ترکیبی انیمیشن سه بعدی و زنده و زنده "Toonpur Ka Superhero" با بازی فوق العاده ستاره های بالیوود ، آجی دویگان و کاجول است.

مرجع آموزش های گرافی ایران...
ما را در سایت مرجع آموزش های گرافی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجید irantuts بازدید : 408 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 6:25